2013. június 24., hétfő

Ma reggel

A hétvégét Apukáméknál töltöttük Ürömön.
Nagyon szuper idő volt és a kutyák is jól lefárasztották egymást.
Chilit nem győztem mosdatni, hűsíteni...

A hétvége eredménye képpen az alábbi események zajlottak le ma reggel:

Ez a látvány fogadott reggel 7-kor:



Nem ébredt fel arra sem, hogy fotóztam es arra sem, hogy én felébredtem... :)
Kiosontam a fürdőbe, közben az ébresztő jelezte, hogy vége a pihenésnek. Ahogy kiléptem a fürdőszobából Chili megugatott!?!?!? 
Amikor szóltam neki, hogy csak én vagyok, akkor már minden rendben volt, fülek hátra csapva, őrült farokcsóválás es bújás. :)))))

Olyan édes volt, kis kómás, nem ismert meg... :)

Majd elfelejtettem...nem csak Chili volt kómás ma reggel, hanem én is, ugyanis sikerült felemás cipőben lemenni sétálni vele...pffff... :)))





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése