2012. október 25., csütörtök

Tata-Várudvari Vezér

Ez Chili törzskönyvi neve, ezt kapta a Tenyésztőtől. Mi már a kezdetektől fogva tudtuk - na jó, én tudtam, mert Ákost győzködni kellett - hogy Chinek fogjuk majd hívni a kutyánkat. Nem tudom, hogy hogyan találtam ki ezt a nevet, minden esetre nagyon tetszett és módszeresen így mentettem el a képeket, a mappákat... Ákos próbálkozott a Napóleon-nal (korábban kifejtet "francia mánia"...), majd hallottunk az egyik "Csodálatos kutyadoki"-ban egyet, a Fondue-t, ami szintén szimpatikus lett volna, de hát Chili mindenek felett... :) Nekem még a Daddy is nagyon tetszett volna.

Lényeg, hogy Vezérből Chili lett. Egyébként nagyon találó volt a Vezér név, de még a magját sem szerettük volna elhinteni benne, hogy Ő a vezér a 3 tagú falkánkban. :)

És hogy hogyan hívjuk Chilit a mindennapokban?Hát így: Chliko-babkó, Babkusz, Bubu, Buborék, Babszem, Bogyófej, Chilinyó, Tápióka puding (a leghalványabb elképzelésem sincs, hogy ez honnan jött...), Kiskomám, Szörnyecske, Ördög, Nagyfejű, Dömper, Chilinagyúr...hirtelen ennyi jut eszembe. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése