2012. december 15., szombat

A csodálatos mandarin

...milyen jó kis zenemű ez, nem? De. Én szeretem...no mindegy.

Valamelyik este Ákos pucolt egy kis mandarint és kérdezte, hogy Chilinek nem adunk-e egyet? Néztem nagy szemekkel...eszembe se jutna, de ha Ő mondja, hát adjunk, nagy baja nem lehet. Adtunk is neki egy szemet, amit nem igazán tudott szerintem definiálni, hogy akkor ez most mi a szent szőr...mert hát hús/táp szaga nincsen, de nedves, meg puha is...nézegette, bevette a szájába, kiköpte, megint be, megint kiköpte...és ez ment pár percig, forgatta a szájában, majd hallom, hogy nyel egy hatalmasat! Lenyelte egyben, nem is rágta meg, csak olyan "nah legyünk túl rajta" alapon lenyelte. :) Ennyit a mandarinevésről, majd mi jóízűen megesszük, neki meg marad a táp! :)A táp, amit a héten képtelenség volt beszerezni...októberben rendeltem Uraságának 4 zacskó tápot és abban a hitben éltem, hogy még van egy és idén már nem kell rendelnem...nem tudom, hol nem ment a matek, de döbbenten vettük észre, hogy az utolsó zacskót már bizony felbontottuk...Általában a www.petnet.hu -ról szoktam neki rendelni, ami most is így történt. Mindig nagyon pontos a szállítás, jók az árak és a termékek is, meg vagyok velük elégedve. Most is azonnal visszahívtak, hogy ne haragudjak, de nincsen junior tápjuk...ami azért volt aggasztó, mert már csak 2-3 napi kajánk volt...szuper felhívtam minden websopot, még a Royal Canin-t is, de mindenki jelezte, hogy hiánycikk és vegyek mást a kutyának...okéköszi... Tűzoltásként bementem a Fressnapf-ba (ahova odatelefonáltam délelőtt, hogy rakjanak el egy zacsit, mondták, hogy jó, hogy telefonáltam, mert az volt az utolsó....gyönyörű) és 2 000 (!!!) Ft-tal drágábban vettem neki egy zacskó tápot.

Szerintem elmondható rólam, hogy ha valaki én nem sajnálom a pénzt, pláne nem a kiskutyánktól (Ákos ki is van ettől... :)), de azért ennyivel drágábban adni a tápot?????????????????????????????????????????????????????????????????

Én bajom nyilván, tanultam is belőle. Lényeg, hogy a táp-szállítmány jövő héten megérkezik! :)



És azért egy kép a kis kópéról :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése